pondelok 11. júla 2016

Ako povedať nekvalitnému zamestnancovi, že musí odísť - 37. časť Sprievodca Manažéra

V 37. časti Sprievodcu Manažéra ste Manažérom v tíme, ktorý si žije svojim životom a odoláva rôznym nástrahám, ktoré mu majitelia, manažment aj osud prináša. Dlhšiu dobu nie sú žiadne turbulencie a každý člen si je istý svojim miestom, Vy viete, že sú ľudia, ktorí by mohli pracovať výkonnejšie a kvalitnejšie, ale riadite sa heslom "Nehas, čo Ťa nepáli". No dobrým dňom je koniec a budúci plán potrebuje kvalitu a tú nedosiahnete s tými, ktorých ste "nehasili". Niekto zhora našepkal, že potrebujete svoj tím "revitalizovať" a tak ste sa rozhodli, nekvalita musí odísť.  Reakcie odchádzajúcej strany sú zmiešané a pocit v tíme sa dá opísať slovným spojením "pachuť v ústach". Dozviete sa, kedy je to vaša vina a taktiež vám vysvetlíme v čom a ako postupovať, keď už teda revitalizovať musíte, Gabriel Galgóci & Juraj Surma.

                                                                                                                                                    Ako povedať nekvalitnému zamestnancovi, že musí odísť.mp3




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára