utorok 12. novembra 2013

Negatívny feedback emailom celému tímu

Ďalšia časť sprievodcu manažéra reaguje na tému vždy večnú. Ako a či dávať negatívny feedback celému tímu cez email. Tento podcast vznikol za prispenia nášho počúvateľa Martina a mailu, ktorý poslal svojmu tímu. Nájdete ho na konci tohto príspevku.





Ahojte,

Včera bol termín na poslanie vašich podkladov, ktorých potrebujeme pre náš projekt,, aby sme vedeli správne vytvoriť akčný plán.

Chcem sa poďakovať Janovi, Andrei a Karolov, ktorí mi podklady poslali. Ostatní nie, nemám ani žiadnu reakciu...

Viem, že toho máte v tejto dobe veľa, ale napísať mail s tým, že mi to pošlete o 1,2,3 dni neskoršie by vám zabralo asi minútu. Keďže som vás o to poprosil a neprišla žiadna reakcia z vašej strany, beriem to okrem iného aj ako nedostatok úcty a rešpektu.

Rovnakým spôsobom budem reagovať na vaše akékoľvek víkendové a večerné požiadavky.

Martin


V&S

4 komentáre:

  1. Podla mna existuje len par situacii, ktore by tych, co Martinovi nevenovali minutu casu (aby mu dali vediet, ze nestihaju) ospravedlnilo - velmi vazne zdravotne problemy a velmi vazne rodinne problemy.
    Ak sa im nic z toho neudialo (co dufam, ze sa neudialo), bolo ich spravanie naozaj prejavom neucty alebo nezaujmu alebo odflaknutia.
    Martin to v maili pomenoval celkom presne a ja dufam, ze sa mu vsetci, ktorych sa to tyka ospravedlnili.

    Lukas

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lukáš, reagujem na tvoj komentár. Hovoríš, že na jednej strane veľmi vážne rodinné alebo zdravotné problémy, na druhej strane neúcta, nezáujem alebo odfláknutie. Osobne si nemyslím, že to funguje takto čierno-bielo. A aj keď to Martin pomenoval v emaili presne, nikdy sa nedozvie, čo to z jednotlivých možností bolo, alebo či to bolo niečo úplne iné, a žiaľ, ani to nevyužije pre ďalšiu konštruktívnu spoluprácu.

      Odstrániť
  2. Otazka nie je, ci Martin zmeni svoje spravanie (lebo je najjednoduchsie to cele presmerovat nanho a odporucat mu nech sa pouci), otazka je, ci Martin bude chciet spolupracovat s ludmi, ktori sa k nemu spravaju takto.
    Ja len dufam, ze sa mu v tej firme vsetci ospravedlnili, on sa nad tym povzniesol a bude dalej makat tak, ako makal dovtedy.
    Howgh.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že Lukáš má pravdu ak sa na celú vec pozeráme z pohľadu manažéra - teda Martina. Ako sme v samotnom podcaste hovorili, Martin robí všetko správne iba si myslíme a máme skúsenosti, že takto formulovaný mail môže (nie musí) mať aj iný efekt ako feedback. Lukášovi ďakujem za koment.
      Surma

      Odstrániť